Nanne time efter en seg dag!

Nu har jag nyss kollat klart på de andra avsnittet av gossip girl på 3e sesongen.. är dock lite busig eftersom 3e sesongen har bara kommit ut i usa än så länge! HEHE 
I morgon är det fredag och dett gillas! Det ska firas med fest med mina kära vänner! love it!
Måste även skärpa mig med all ridning nu också, känns verkligen inte som jag har tid till de, har riktigt dåligt samvete, vill bara ut där och stanna i stallet hur länge som helst!

Nu ska jag nanna, puss och godnatt på er!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejhej gud så fin blogg å häst jag rider också (a) allt bra med dig idag? ^^

2009-09-25 @ 08:48:29
URL: http://eilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0