Saknaden är stor...

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att du är borta.. Jag vill inte fatta det. Att mista en god vän är ett av det jobbigaste som finns, och jag mår verkligen inte bra. Jag tänker på dig varje dag, flera gånger om dagen, och kan fortfarande inte fatta att just du skulle straffas från oss.. Du som var så bra, och fortfarande är.. Snälla Rasmus kan du inte bara komma tillbaka till oss, vi alla saknar dig så mycket. Jag önskar att jag kunde få tillbaka dig på något sätt, men det är inte så lätt.. Jag skulle vilja få tillbaka tid med bara en tanke. Få tillbaka dig och din pappa, så att din mamma och syster och alla andra när och kära skulle kunna må som vanligt igen..

Varför är livet så orättvist? Jag menar.. varför måste alla straffas med döden? Känns verkligen inte som att det finns någon gud.... Ska inte han finnas för att hjälpa människor? Fattar verkligen inte heller varför de mest generösa och älskvärda ska försvinna från oss.. Dos som verkligen betyder något föross här i livet.. Rasmus är en av många som blivit straffad.. Han är speciell för mig och många andra.. Varför ska livet vara så orättvist. jag förstår inte..

Hoppas du har det bra där uppe fina Rasmus, hoppas du och din pappa har det bra! Och ser ner på oss och inster hur mycket ni betydde för alla som kände er.. kom tillbaka vår älskade rasmus.

Vila i frid Rasmus olsson <3


Kommentarer
Postat av: erica

vad hände med dom? =/

2009-09-26 @ 15:24:07
Postat av: Josephine

dom dog i en bil olycka :/

2009-09-26 @ 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0