you build me up, you break me down!

Det är kanske inte min lucky day i dag, men vafan.. Man har ju alltid bra och dåliga dagar, denna dagen har väl både varit bra ch dålig.
Nu ska äntligen mamma beställa tid till sjukgymnasten, det ska bli gött.. Så jag äntligen kan få bort mitt jävla nack/rygg ont.. Det är hemskt, eller iaf få det lite bättre!

Kollade nyss idol, hoppas på Jon. Nu ska jag nog sitta här ett tag och sen ska jag gosa ner mig i sängen, om jag kan sova dvs, hehe.
I morgon ska vi fotas i skolan, segt och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Sen slutar jag 11 och vi ska fotas vi 13.50, SEEEGT!
xoxo!



Det är jobbig att tänka på dig varje dag, för jag vet att jag inte kommer att få träffa dig på mycket länge.
Jag saknar dig min vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0