Söndags ångest...

Hejsan hoppsan allihopa!! :) Ligger just nu och myser i min nya säng hemma hos morfar :) Har varit med älskling i helgen och det är alltid så bäst!! <3
I fredags var det super trevligt tillsammans med Sofie och hennes pojkvän och min pojkvän hemma hos mig :)
Min lördags kväll blev väl mindre lyckad, var verkligen inte på humör..
Nu har min pojkvän åkt ner till revinge igen och det är alltid lika tråkigt..
Har lite planerat i veckan, ska umgås med jimmys syster i morgon :) På torsdag ska jag och jimmys syster och deras mamma till väla :) Myspys!

Nu ska jag snart lägga mig, är så trött och har inte alls lust för skolan i morgon.. men jag slutar klockan 11 så det är ganska skönt! :)

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0