Underbara torsdag.

Dagen började med en seg första lektion, men som tur som man har så slutar vi ju alltid kl 11 på torsdagar! YeY.
Efter skolan så drog jag och min fina assarina och solade, så dum som jag är väljer lite för lång tid så jag bränner mig på vaderna! Haha har lite ont nuuuu.
Efter det så blev det en fika i stan och sen kom chrille och hämtade oss så körde vi kjell till frida innan han skulle på balen!
Sen bar det av tiöl helsingborg för att kolla på alla fina människor på dunkers!
Nu är jag hos mormor och morfar och ska sova här i natt, pluggar förtillfället.. har precis skrivit klart mitt engelska tal och det är skönt att det är klart, nu har jag bara några sidor svenska kvar som jag ska läsa...
så får ta och göra det nu innan jag somnar!
Puss på er! :)



saknar CYPERN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0