lördag, bakis samt mensverk!

Ingen bra dag i dag ska jag tala om för er! Gårdagen var riktigt bra förutom att jag var utelåst i kanske en timme.. en väldigt låååång timme! Ska tacka Henny i går och såklart alla andra! Tacktacktack! :)
Har de finaste vännerna man kan ha!
I dag hade jag tänkt att ta de lugnt hemma genom att kränga en massa onyttigt och sen laga en god måltid till familjen :) Får dock se vad det blir för mat för jag vet inte vad det ska bli, men det löser jag ;) haha!
Kommer lite bilder sen i går!

Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

sv. okejokej! jag ska till en kompis ikväll, umgås med fint folk osv :)

2010-09-04 @ 15:09:42
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: Henny!

Tack själv hjärtat! <3

2010-09-06 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0