good life - onerebublic

Idag är det söndag om ni inte redan visste det.
Känner mig helt frisk i dag och har inte behövt någon smärtlingdring för halsen! Skönt.
Är väldigt missnöjd efter gårkvällens resultat i melodifestivalen. Visst är Eric en bra sångare, men denna låten var inte bra!
En barnslig låt om att han vill bli populär, nej detta fångade ju förståss alla barn som röstade på detta bidrag.
Ack ack, det borde vara åldersgräns på att få rösta i melodifestivalen tycker jag allt.
Danny skulle vunnit, hans låt är en modern och bra låt. Som nog hade kommit lång i Tyskland, men alla är ju inte lika kloka så de skickar barnens favorit ner istället, inte bra!

Denna dagen kommer jag att ägna mig åt att städa och laga mat.
Ha en bra söndag, kram!



puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0