i wanna be loved by you

CHA CHA boggen, kör på det vanliga? Måndag i morgon.. hmm.. och vet alla vad jag tycker om det? SUCK, det suger bajstolle. Haden velat vara hemma och inte på praktiken.. Fast det känns bra att denna söndagen kommer att spenderas med jimmy, vilket är jätte mysigt :) Vi ska feta oss och kolla på film antar jag ;) Så snart ska jag ge mig av hem till honom, sen åker han tillbaka till lumpen senare i dag med :/ bläää... Saknar klassen faktiskt väldigt mycket när jag tänker efter, men samtidigt tänker jag på alla arbeten jag måste göra och jag får ångest :( bajs... jaja nu har jag inte tid med mer, hoppas alla har en bra vecka framför er! CIAOOO!




HÄRLIGT


Kommentarer
Postat av: Klara Ekbladh

Åhh grymt coola skor!

2009-11-19 @ 17:46:47
URL: http://klaraekbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0