Tisdag och en dag närmare fredag!

Just nu har vi fotografisk bild i skolan, vilket jag tycker är jätte kul! Men i dag fick vi en uppgift som var ganska kansig, eller vi förstår inte så myckte vad vi ska göra.. Vi ska analysera två bilder, en bild som man tagit själv och en bild som en känd fotograf har tagit. Det är lite krångligt, men det ska vi väl klara! :D

Idag vet jag inte vad jag ska göra, får ta tag i min ridning, har ganska dåligt samvete...
hörs sen, CIAO!



en bild jag ska analysera som är tagen av Alfred Eisenstaedt.


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

sv; haha men så bra då :D

2009-10-06 @ 19:51:06
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0