Här kommer en lista

30 frågor om dig!

1. Ditt namn: Hanna josephine karlsson
2. Bor: Ängelholm/hjärnarp
3. Gjort idag: varit på stranden och sovit.. 
4. Bästa ölsorten: brukar inte dricka öl.
5. Singel eller upptagen: för tillfället singel, kan ju hoppas på bättre tider.
6. Knarkar du: verkligen inte.
7. Legat på sjukhus: ja.
8. Fått ditt hjärta krossat: ja dte har jag.
9. Har du mycket pengar: Jag klarar mig
10. Hur lång är du: 1.65
11. Hur mycket väger du: tjejer bjrukar inte ge ut vad dom väger.. 
12. Äter du frukost: ja, nästan alltid
13. Bor du hemma: ja
14. Är du oskuld: hmm, inget tjejer brukar säga rätt ut.. men dej det är jag inte.
15. Har du skadat dig med flit: haha ja, jag har ristat in en bokstav för länge sen, annars brukar jag inte göra det.
16. Hur mår du psykiskt: man brukar må dåligt ibland, men just nu mår jag väl lide både och.
17. Hur mår du fysiskt: sådär.. min nacke och rygg tar kol på mig.
18. Bloggar du: haha, ja vad ser det ut som?
19. Festar du mycket: nej inte speciellt mycket
21. Är du bra på att laga mat: självklart ;)
22. Om du fick en önskan som skulle slå in, vad skulle det vara: hmm, det var svårt.. jag har så mycket jag vill nu..
23. Vad gör du just nu: jag sitter och skriver detta?
24. Gillar du skolan: iblan. ibland inte..
25. Kan du bevara hemligheter: ja, det kan jag
26. Kommer folk till dig när dom mår dåligt: ja, mina närmsta vänner gör det.
27. Vad ska du göra imorgon: skola, sen får vi se..
28. Är du helt ärlig när du svarar på frågorna: yes i am
29. Känner du någon som mår psykiskt dåligt: ja
30. Hur mycket är klockan nu: 21.45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0