lördag eller är det söndag?

Sitter här och degar loss till Kurt Nilsen, älskar hans låtar! Ska snart hoppa in i duschen och sen nog lägga mig ner i sängen med en bra film. Sen ikväll får vi se vad som händer, ska kanske vara med Simon och Alex, vi får helt enkelt se :) Är inte så pepp på att hitta på något jobbigt i dag, vill just nu bara ligga och kolla film hela kvällen och sova tidigt.. Kan inte säga att jag har sovit många timmar i natt!
känns som jag behöver sova lite, men sova kan man egentligen göra när man dör! Eller är det inte så?
Känns verkligen som en söndag i dag eftersom det är så segt!
Nu kallar duschan på mig :)
Hörs sen, kisssses..



vad gör man inte för kärleken?

kurt nilsen - never easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0