Måndaaag..

Min måndag har varit bra :) Fast skolan var seg, men vi slutade ju 11 och då stack jah och åt med några killar, sen drog vi hem till simon! Och senare över till isak där jag simon och alex var! Kollade typ film och tv ;D hehe. Ingen tråkig måndag! Avundsjuk på alex som ska till london.. hoppas han har det bra, ses om 3½ vecka igen, hoppas jag ;D
I morgon är det vanlig dag i skolan och jag vill inte dit, hade gärna stannat hemma och sovit all day long!
Men nej.. det går inte, för jag måste till skolan -.- Inge vidare kul!

Vad händer nu? Kommer det vara som nu då? Kommer det att vara samma kontakt? Eller kommer allt bli bättre?
Allt man kan göra nu är att bara hoppas, jag hoppas verkligen det kommer bli bättre än vad det är nu!

snart fyller jag år och det ska bli nice!
nu ska jag kolla vidare på the notebook, natti pussis kramis!



jag saknar oss malin? vad har hänt? jag vill bara vara med dig nu :(
jag saknar dig.. bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Malin

awww, saknar dig med gumman! Jag vet inte vad som hänt :/ Har så mycket att prata om men vet inte när du har tid för mig...

2009-09-28 @ 23:00:01
Postat av: josephine

Gumman, jag har alltid tid för dig! <3 bara säg till!

2009-09-28 @ 23:08:18
URL: http://jphinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0