Trött, väldigt trött..

Hejsan hoppsan allihopa!
Idag är jag trött, väldigt trött.. Det blev inte mycket sömn denna helgen heller. Hehe..
Gårdagen var mycket bra, var med micaela, alex, simon, isak och alle. KAn ju säga att det blev en den skratt :) Jag tror att jag kommer leva vääääldigt länge om det är sant att livet förlängs ju mer man skrattar! Life is goood, lev livet förfasen, det går bra nu!
Idag ska jag bara ligga hemma och lata mig, och säkert sova en bra stund äta god mat och tjocka mig :) mums!
I morgon är det skola igen, det gillas inte så speciellt mycket.
Vi hörs senare, kramar från mig!


Kommentarer
Postat av: micaela pedersen

tack för igår,jag älskar dig ! :*

2009-09-27 @ 17:27:33
Postat av: Josephine

tack själv älskling! jag älskar dig med <3

2009-09-27 @ 18:34:30
URL: http://jphinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0