Allvarligt talat, äre såhär det ska va kan vi lika gärna låta det va.

Allvarligt talat, jag är trött på det här. Kommer hem och du är aldrig där.
Allvarligt talat, du beeter dig som ett barn. Ute varje kväll på stan.
Allvarligt talat, problemet med dig du vet inte vad du har.

Tisdag och jag är trött som vanligt! Sjukligt ont i magen med.. och slutar 3 i dag..
I går var det måndag, en sjukt bra dag :) Chrille och kjell hämtade mig efter skolan, åkte hem till chrille sen åkte jag
och chrille till väla :) Efter det så åkte vi hem till sofie och satt där och sola, så himla underbart väder i går!
Och idag är det kasst väder som vanligt.. Suger bajstolle.
Idag ska jag rida min busis! Och plugga en massa svenska! Denna veckan har vi två stycken nationella prov! Suck..
Hoppas alla får en bra dag!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0