It no pretty

Ligger här i min ensamma säng och försöker verkligen plugga allt vad jag kan.. men det går verkligen inte alls bra :( Har skrivit klart allt och gjort klart min powerpoint och nu är det bara att jag ska lära mig allt som saknas och skriva en massa stödord.. Åhhh jag hatar att ha redovisning inför klassen.. Vi ska ha det som en lektion på 5 min och jag vet inte hur man håller i en lektion? haha! Jag är för fasen ingen lärare :(
Annars så är det ju fredag i morgon vilket är så jävla skönt! :) Veckan har gått super snabbt och helgen kommer att gå ännu snabbare vilket är skit tråkigt :(..
Men jag får hitta på något kul i helgen!
Och nu måste jag fortsätta med att plugga på min svenska :(
PUSSS


Kommentarer
Postat av: mathilda

snygga vi är :)

2010-04-18 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0