long time no see

Usch vad jag är dålig på att uppdatera, men det är inte lätt när man har fullt upp på dagarna!
Som ni kanske vet så har jag nyligen haft påsklov och detta påsklov har varit super duper awesome!!!

Fredag:
Firade klara på haket i helsingborg och därefter så lanade jag på skolan till lördagen! Trött som ett AS!
Lördag: Sov typ 3 timmar sen iväg på fest hos Chrille och kom hem vid halv 5 tiden!
Söndag: Träffade jimmy ett tag under dagen sen var det hem och sova!
Måndag: Sov halva dagen sen var jag med nettan och hon sov hos mig!
Tisdag: Var med nettan och sen festade jag och hon med assarina hos andré :)
Onsdag: Var bakis och åkte hem och sov hemma!
Torsdag: Åkte in till nettan och umgicks med henne, träffade simon och Beck och kollade film och sånt på prisjakt!
Fredag: Festade med anna nettan louise och sofie :) Mycket gött, sen vidare ner i stan osv osv!
Lördag: Påskmiddag hos mormor och morfar senare massa hemligt på kvällen/natten ;)
Söndag: Var med nettan och kollade film och käkade kina mat med hon och hennes mamma :)
Måndag: Träffade micaela och nettan och sen stack jag hem till jimmy och var med honom!

Så har mitt lov sett ut! Väääääldigt lyckat tycker jag :D
Nu har vi drygt 9 veckor kvar tills sommaren kommer och jag längtar så förbaskat mycket så jag vet inte var jag ska bli av, åååh mår så bra på sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0