Onsdag kväll..

Jahapp då var snart denna onsdagen över.. dagarna går så snabbt! Sitter i min ensamma säng och har jävligt många tankar i huvudet.. Saknar rasmus och då blir det ännu jobbigare.. Tur att jag har en underbar pojkvän iaf!
Har nyss städat klart mitt rum vilket är skönt! Ligger bara och tar det lugnt och funderar på att sova snart, är så himla trött!
Snart helg och det ska bli så skönt, är trött på skolan nu och hade velat flytta lååångt här ifrån till ett varmt land och aldrig mer komma tillbaka..
Och jag har så fruktansvärt ont i ryggen.. hoppas vi kan hoppa in nästa vecka hos massören, för det behöver jag verkligen! Vill att snön ska försvinna och att det ska bli ljust ute om kvällarna så att jag kan komma igång med ridanet! Vill bara ha sommar nu, det är så extremt efterlängtat så det är inte sant! Det är så dystert med all denna snö nu..
Nu ska jag sätta på en bra film och sen sova tror jag :) Puss!


love this song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0