söndag.. uhh!

Ännu en helg som bara har blåst förbi! Är verkligen inte pepp på skolan i morgon.. Som tur slutar vi 11 :) Och efter det ska jag fika och sen sticker jag hem och träffar jimmys syster ett tag! :)
Min helg har sett ut så att i fredags så var jag med hanna till lördag :) Sen firade vi rasmus och efter det åkte jag till älskling och stannade hos honom till i dag! Underbart, han är verkligen bäst! Det finns ingen som honom! Men nu har han åkt till revinge igen :/ Men som tur kommer han hem på fredag igen! Och på söndag har vi 3 månader!

Fick reda på att mormor ska flytta tillbaka till morfar igen! Åh nu är allt som vanligt igen och det kan verkligen inte bli bättre! Har de bästa vännerna älskar min familj och min underbara pojkvän! Jag mår sååå braaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0