Sitter i skolan och tråkar..

Ja vad ska man säga jag har inte riktigt haft tid med att blogga nu eftersom det har kommit mycket saker i vägen.
Men åter igen så ska jag försöka att vara lite aktiv med bloggandet, men jag kan ju inte lova något!
Har haft problem med sjukdomar och annat skit, sen har jag helt enkelt inte haft så mycket tid över att skriva några rader i bloggen.

Just nu så sitter jag i skolan och läser lite olika bloggar eftersom jag är klar med allt i denna kursen, fotografisk bild A och jag fick betyget VG som jag hade satt som mål och det är jag väldigt nöjd med :) Så jag sitter och väntar på att klockan ska slå 11 så att man kan få lite mat i sin hungriga mage.. Slutar dock 14.45 i dag, så segt eftersom vädret suger så blir man inte så pepp på något, man blir bara så TRÖTT.

Nu ska jag fortätta jobba.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejsan! Är det OK om jag lånar bilden?:)



Nu är jag tillbaka med bloggen igen och hoppas kunna skriva dagligen igen! Hoppas att allt är bra med dig och att du njuter utav det :) Kramar

2010-05-26 @ 09:32:44
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: Emilia

sommriga vädret*!

2010-05-26 @ 09:33:42
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0