Dålig uppdatering!

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag, men jag känner att jag inte har haft något att skriva och sen så vill jag inte känna mig tvingad till att skriva om något som är helt ointressant!
Så det blev en liten paus.
Denna helgen har varit lugn, ska bara friskna till nu så jag inte är sjuk när jag ska opereras!
Det har varit underbart väder i dag, jag och allie red en låååång rund i skogen i dag och det var väldigt mysigt och vi fick många skratt! :D Ligger i soffan och kollar på tv, men ska strax lägga mig i sängen för att kolla på film! Sen sova, är ganska trött faktiskt, i morgon blir det en runda till ikea/väla med mamma och gustav! Och sen in till ängelholm :)
har fått en sån här bil fast mörkgrå :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Börja blogga på http://www.nattstad.se/blogga?r=679914 , där du även tjänar pengar!

2010-10-13 @ 08:25:03
URL: http://www.nattstad.se/Miissreimer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0