lista

-Är du singel: ja det är jag 
- Om fem månader:då är jag 18 och inte långt kvar till studenten
-Vem ringer du när du är arg/ledsen: Chrille brukar det bli, men det är olika.. men chrille har hjälpt mig mycket :)
- Vilken tid gick du upp idag: 09.30
- Har du sovit i din egna säng inatt: yes
- Har du strumpor på dig nu? nej.
- Vad ska du göra ikväll: soova.
- När grät du senast: vet inte
- Vilken årstid tycker du bäst om: sommaren.
- Vad dricker du helst när du är törstig?: cola såklart
- Vad äter du helst när du ser på film: godis
- Vilka hårfärger har du haft: blont, ljusbrunt, olika fäärger, mörkbrunt, svart, rött.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: yapp
- Senaste låt du hörde: mario koart love song - sam hart
- Har du kysst någon under den senaste veckan: förra veckan ja.
- Önskar du att du bodde någon annanstans: oh ja, varje dag.
- Vem kramande du senast: gordon tror jag.
- saknar du någon nu: ja många.
- Var du glad igår: aa lite.
- Är du kär: nej det är jag inte
- Hur lång är du: 165  
- Vilken är din nuvarande hårfärg: jag är blond
- Vad ska du göra nu: oc och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0