I can't find the words to explain, Just how much you got me going insane.

Ligger äntligen i sängen efter en väldigt lång dag.. 
Anna och Nettan lämnade mig för ett litet tag sedan och jag ligger halvdöd här! 
Helt mör i kroppen efter en dag på vallåsen, man märker att man inte är vältränad iallafall!
Men det gick bra, inga fall... fast jo när vi var ute med hundarna föll vi och så kröp vi.. Måste sett väldigt roligt ut.
Det resulterade dock i ett svullet knä och det är inte så skönt kan jag säga..
Ska snart pussa kudden sen sova gott.
Cause i get week in the knees,
Fall head over heels baby,
And everyother cheesy cliché
Oh I'm swept off my feet,
My heart skips a beat.
But theres really only one thing to say.

God damn you're beautiful to me,
Ooh, you're everything, that's beautiful.. Mys låt.
tänker och tänker och tänker.. jag vill att det ska funka.



Kommentarer
Postat av: Erica

Jätte fin bild!:D

2011-01-29 @ 14:13:53
URL: http://ericamanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0