Idag är det tisdag.. ;)

Ouf idag är jag riktigt trött.. Förstår bara inte varför! Sitter just nu och kollar tv men det finns knappt något roligt!
Snart nyår! Tagga tagga! Man kan ju alltid hoppas på en lyckad nyårsafton samt ett mycket bra år 2010! Tänk vad tiden går snabbt.. snart sitter man på hemmet och bara vill dööö.. skämt och sido. Idag har jag varit med emma och hanna och dom var så efterlängtade så det är inte sant! Shoppade även ett par nyårsskor och lite annat skit! :)
Så i morgon ska jag ta det lugnt, ska slinga håret och sen ska jag in till älskling i morgon med!
Nu orkar jag inte skriva mer. POSSIPUSS

 
köpte dessa skorna i dag som är designade av kenza 699:- och 12 cm klack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0