00.00

spookietime!
Ligger och kollar på scrubs som är väldigt underhållande! Ska nox strax sova för jag är riktigt trött..
Har städat lite hemma i dag gjort massa mat och ridit hästar!
Fast det är något som saknas.. men jag vet inte riktigt vad.. jobbigt att ha den längtan efter något/någon som jag inte vet vad det är eller vem det är..
Men vad ska jag göra åt det? Det kommer väl ett svar eller en förklaring snart varför det saknas något.
Funderar på att ta något att äta.. haha. Jag är hungrig heeela tiden, det är något fel på mig!
Men ser fram emot dagarna som kommer och helgen! Kommer bli nice! Pusspusssss!
Saknar min finis! Som tur ses vi på torsdag!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie you know ;)

Saknar dig också som faen!!! Synd att vi inte han ses idag.. men ska vi bestämma en dag nästa vecka??? :D Det måste vi för sen ska jag jobba och åka till kreta veckan efter!!



Puss <3

2010-08-05 @ 21:05:24
URL: http://annasofiesvensson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0