Home sweet home

hemma och är helt slut..
Gårdagen var en väldigt bra dag, jobbade lite först sen hämtade chrille mig så handlade vi lite och sen lagade han mat åt mig :) sen så firade jag och massa andra hanna på kvällen och det var jätte trevligt..
I dag har jag bara sovit men jag ska snart ut och rida två hästar för mamma rider den ena!
I morgon ska jag till båstad med pauline och anna :) myssss!
Kommer bilder från igår kväll sooon!
Jag trodde det var ett misstag men det var det inte, det fick mig att inse att jag känner inget längre..

Kommentarer
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

då får man väl ta och ladda ner den! :D miley cyrus är ju helt underbar också så :)

2010-08-05 @ 23:50:50
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0