Ny dag nya tag!

Godmorgon, nu har jag vaknat men är fortfarande sjukt seg..
gick ner för att äta frukost, men så såg jag att vårt smör var slut.. vi har allt annat massor av allt annat men inget smör!? huuuuu. Så tänkte jag göra äggröra med bacon, men just det där fanns inga ägg heller!!!
jaja får väl se vad dä e och om man kan göra något åt det!!
I dag ska jag fixa här hemma och sen rida 3 hästar i dag igen!!
har insett att jag har fullt upp nu i de kommande dagarna, men det viste jag inte.. ska jobba i morgon.. sen ska jag iväg på kvällen, på torsdag ska jag träffa sofie.. fredag får jag se, lördag båstad.. fullt upp!!
nu ska jag käka något iaf! Puss!!
pappa och mammaaa

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack detsamma sötnos :)

2010-08-03 @ 21:29:56
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0