good daaaay!

Haft två mysiga dagar med min fina Anna! I går tog tröttheten över oss och vi somnade snabbt i soffan.. men skulle egentligen varit uppe längre!
På dagen hade jag en mysig fika med en efterlängtad Sofie! Tack för det hjärtat!
Idag blev det en snabb runda till väla! Orkade inte vara där så länge.. men inhandlade en skjorta en tunika en bh och en parfym :) Sen blev det ett par snygga byxor i går!
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, blir en lugn kväll..
I morgon är det nyår vilket nog ska bli kul :) have a nice new year!
Tack för detta året 2010, men det kan ju inte ha varit det bästa året.. iaf inte på sjukfronten för mig.
pussss
soooommmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0