Varför är jag så dålig?

Varför är jag så dålig på att uppdatera min blogg? Kanske för jag har så jävla mycket i skolan och med mitt körkort, känns som jag har fullt upp varje dag. Är så utmattad, skulle kunna sova i veckor nu alltså!
Ingenting av detta blir bättre när någon spottar ut fula ord åt en. Varför är jag så dålig?
Jag är så trött på Sverige och alla falska människor, Ängelholm är en äcklig stad där alla ligger med alla! Jag vill åka till en stad där jag inte känner någon. En ny start på livet och nya vänner och nya möjligheter! Känns som jag är i stort behov av det nu. För ingenting går som jag vill. Jag behöver kärlek och närhet. 
Usch vad jag klagar i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0