i like - keri hilson

Sitter just nu i skolan och har fotografisk bild A, vi skriver om upphovsrätt. Vad man får publicera och inte i bildväg.
Man får fota nästan vem som helst när som helst. Det är ganska konstigt men så är det. Jag hade faktiskt tyckt det avr lite obehagligt om en okänd människa bara skulle dyka upp framför nosen på mig och fota! Haha men det får man vist göra vilket är konstigt ;)

Idag slutar vi kvart över 2, 30 min innan vanlig tid. Toppen haha :)
Efter skolan ska jag väl hem oh ut i stallet och fixa där sen ska jag plugga svenska... Suck!

Vill ha helg nu :) På fredag så ska jag på födelsedagsfest :) I like och sen ska jag träffa älskling och det är bäst av allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0