one last breath

JA hallåja! Måndag i dag vilket vi inte gillar.. eller jo kanske lite eftersom det är tisdag i morgon och då beger sig john bauer gymnasiet till VALLÅSEN! Och det är gött som faaeeen tycker jag. Får väl inte hoppas att samma olycka som förra året kommer hända mig igen.. I dag är det 1 år sen jag fick min whiplash skada på just vallåsen.. det kan ju vara mindre kul.. haft ont i nacken varje dag nu i 1 jävla år och fler kommer det att bli!

Min helg har varit mycket braaa :)
I fredags hade några tjejer i klassen tjejkväll för att fira micaela som blivit 18 :)
I lördags åkte jag hem till älskling och mös med honom, sen på kvällen begav vi oss till alexander pedersen tillsammans med sofie :) Och åt god mat och umgicks! Det var mycket trevligt!
Och i går söndag var jag med älskling och mös en massa tills han skulle åka ner till revinge igen.. Det gillar vi inte :( saknar han redan!

Nää nu är det lunch! Hare gött, sen ska jag ta och kila upp till jeanette nilsson ;) Pussissssaaaaararararar!



En vinterbild som jag tagit till en foto uppgift till fotografisk bild A

Kommentarer
Postat av: Emilia

Härligt ju, super bra :)

2010-02-08 @ 12:22:38
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0