Satans jävla väder vi ska ha här nere i skåneland!!

Är så extremt jävla trött på denna jävla snöööö!! Hatar den.. Vi har säkert 60 cm snö här hemma och det kommer ju fan inte försvinna på en månadprecis.. Åh vad jag älskar det! Kan varken rida eller köra iväg med transport någon stans! Skönt att det är torsdag i morgon för då slutar jag 11 och sen är det ju fredag snart!
Fredag är så efterlängtat och lördag med för då får jag träffa min underbara pojkvän för jag saknar han såååå mycket!
Måste väl försöka komma på någon bra reklam ide somjag kan visa upp på min media lektion i morgon.. men min fantasi är verkligen inte på topp nu!
Nu ska jag sätta mig och kolla tv och ta min cola samt min godispåse och feta mig hela kvällen lång!!
KISSES



kärlek är underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0