HOOOOOOOOOOOOTTTTTT!

Min dag började redan klockan halv 6! Fast jag kan ju inte säga att jag ''levde'' då... Upp och fixa sig det lilla och sen köra mot erikslund där vi mötte upp carola och emelie! Sen bar det av till falsterboooo! Toppendag, men kunde faktiskt varit liiiite svalare om jag hade fått bestämma.. för det var ungef'r 38 grader där vi satt, gassande sol, inte okej!
Så var inte på något humör på att gå runder och prova en massa saker för det var alldeles för varmt.
Men handlade ett par Hunter stövlar som jag gillar jätte mycket :)
Nu ska jag kolla på new moon sen sova, vet inte vad som händer i morgon.. Puss!
En bild på mina stövlar, ska göra vid dom i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0