Tillbaka efter ett litet uppehåll!

What am I supposed to do when the best part of me was always you,
And what am I supposed to say when I'm all choked up that you're ok
I'm falling to pieces, yeah,
I'm falling to pieces...

Nu är jag tillbaka efter ett litet uppehåll.. har varit tom på ord och jag har inte riktigt haft något intressant att skriva.
Men nu ska jag väl komma igång igen! Min helg var väldigt bra Speciellt lördagen då var jag på 20 års fest och det var riktigt roligt! Nu är det en tråkig vecka framför mig.. jobbigt!!!




Kommentarer
Postat av: josefine

Gud nu blir jag avis på dig ! Shiiet vilken snygg blogg du har !! Gud den var riktigt snygg !



KRAM !

2010-03-22 @ 19:43:04
URL: http://jusseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0