tisdag, i miss maaa boy

hejhejhallååååå! Tisdag i dag men jag har inbillat mig att är det onsdag.. höhö! Saknar jimmy som alltid, men nu har jag inte pratat med honom på ungefär 36 timmar.. usch det är jobbigt!
Sitter i soffan och glor tv och ska strax göra ett par goda mackor :) Räkröra och sådant! Hoho :) får unna mig de nu tycker jag.
i morgon är det skola och jag längtar inte :/ idrott och sådant! usch haha!
Nu kurrar magen och jag får bege mig mot kylskåpet ;)
Puss på er och massa pussar på min jimmy <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi, ja det ska bli så häärligt och så mysigt att bara åka med sin baajby!:D ja förstår det :( men ni skulle väl iaf till berlin? :) <3

2010-03-03 @ 08:57:36
URL: http://sofiee90.blogg.se/
Postat av: mathilda

niiice bild ;D <3

2010-03-03 @ 15:56:47
Postat av: josephine

tack :D <3

2010-03-03 @ 19:19:28
URL: http://jphinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0