tom på allt..

Jag klarar mig igenom dagarna helt okej, men allt är jobbigt. Du finns i mitt huvud och mina tankar ständigt. Och det tar död på mig.. orkar verkligen inte. Men som du sa, försök att tänka på annat. Ja jag försöker att göra det, men det är jätte jobbigt, för hur ska man kunna sluta tänka på någon som man älskar? Det är inte det lättaste jag varit med om precis..

Men denna veckan har faktiskt varit helt ok tycker jag, umgåtts mycket med jeanette nilsson och i morgon ska jag åka hem till sofie efter skolan och det längtar jag efter så mycket. Jag behöver verkligen prata av mig och prata om massa annat kul och inte denna skiten.
Får fan ta tag i skolan nu och göra allt som ska göras!
Skönt att det är helg, men nu vet jag inte vad jag ska göra.
ha det fint.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag längtar också vännen, ska bli så kul att du kommer :) <3<3<3

2010-03-10 @ 19:22:20
URL: http://sofiee90.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Gammal bild ^^

2010-03-10 @ 21:04:05
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0